Konkurence tiešsaistē kļūst spēcīgāka katru dienu. Tieši tādēļ vairums cilvēku neuzsāk savu e-komercijas veikalu vai biznesu. Taču, no konkurences nebūt nav jābaidās. Katram ir iespēja dabūt sava pīrāga gabalu. Tam tikai nepieciešama stratēģija un laiks. Kā veiksmīgi pārdot interneta veikalā?

Iepirkšanās interneta veikalā

Pēc Statista datiem laika posmā no 2015. līdz 2020. gadam iepirkšanās internetā visā pasaulē pieaugusi gandrīz par 10 %. Paredzēts, ka laika posmā no 2020. gadam līdz 2023. gadam tā pieaugs vismaz vēl par 5 %.

Gadu no gada arvien vairāk cilvēku izvēlas veikt savus iepirkumus interneta vidē. Tieši tādēļ vairums veikalu un biznesu, lai neatpaliktu, veido savus interneta veikalus.

Klientiem ir liels potenciāls iepirkties, atrodoties ceļā. Vairums no pirkumiem internetā notiek caur viedtālruņiem. Tieši tādēļ tiek veidoti adaptīvi interneta veikali, kas spēj pielāgoties dažādiem ekrānu izmēriem.

pārdot interneta veikalā

Pārdošana interneta veikalā

Pārdot interneta veikalā nemaz nav tik sarežģīti. Tas ir liels solis, taču, patiesībā tas var ietaupīt visai daudz no pārdošanas procesa laika.

pārdot interneta veikalā

Savu produktu pārdošanai var izmantot tādas vietnes kā Amazon, Etsy vai Ebay, taču sava interneta veikala izveidošana var būt izdevīgāka. Savs interneta veikals ļaus izvairīties no komisijām par katru pārdoto preci. Turklāt, savs interneta veikals veicinās zīmola atpazīstamību.

Interneta veikalam nav jābūt lielam, tā var būt arī vietne, kurā tiek pārdotas 3 preces un tiek iepazīstināts ar pašu uzņēmumu, tā mērķiem un vīzijām. Taču, ja nepieciešams, protams, iespējams izveidot savu interneta veikalu ar vairākiem simtiem vai pat tūkstošiem preču.

Kvalitatīvs interneta veikals

Lai radītu labu iespaidu, interneta veikalam ir jāizskatās profesionālam un jābūt kvalitatīvam. Kā veidot kvalitatīvu interneta veikalu? Kā dažus no būtiskākajiem punktiem var minēt:

  • Pilnīgu informāciju par iepirkšanās, apmaksas, piegādes, kā arī preču atgriešanas procesu;
  • Informāciju par pašu uzņēmumu;
  • Preces ar kvalitatīviem attēliem, ieteicams vairākiem, lai klients tās var apskatīt no dažādiem skatiem;
  • Kvalitatīvus preču aprakstus un specifikācijas, lai klients var iepazīties ar visām sev interesējošajām iezīmēm;
  • Klientu atbalstu, kas laicīgi atbild uz klienta jautājumiem. Šim nolūkam iespējams uzstādīt čatbotu, kas atbild uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.
pārdot interneta veikalu

Ja interneta veikals būs optimizēts, tas strādās ātri un bez kļūdām. Interneta veikalam un tā navigācijai jābū vienkāršai, pilnīgai un saprotamai. Tad pastāv lielāka varbūtība, ka potenciālie klienti kļūs par klientiem, bet esošie klienti atgriezīsies, lai iegādātos atkārtotu vai jaunu pirkumu.